План заходів спрямованих на протидію булінгу на 2019/2020 н.р.
План
заходів щодо профілактики булінгу на 2019/2020 навчальний рік
у Гавронщинській загальноосвітній школі І ступеня
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Діагностичний етап |
|||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
|
Вересень |
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
|
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Інформаційно-профілактичні заходи |
|||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції |
Батьки |
Вересень |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Педагогічний колектив |
Жовтень |
3 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогічний колектив |
Жовтень |
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 4 |
Упродовж року |
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Січень |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогіч-ний колектив |
Лютий |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
8 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
9 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-4 |
Упродовж року |
10 |
Робота відеозалу. Переглядвідео та мультфільмів відповідної спрямованості |
1 -4 |
Упродовж року |
11 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-4 |
10-14 грудня |
12 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
1-4 |
17-21 грудня |
13 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом» |
1-4 |
21-25 січня |
14 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-4 |
Упродовж року |
15 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-4 |
Упродовж року |
16 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-4 |
Упродовж року |
17 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-4 |
Упродовж року |
18 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-4 |
Упродовж року |
19 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-4 |
Упродовж року |
20 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
1-4
|
Січень – Лютий |
21 |
Інформаційна робота через інтернетсторінки |
|
Упродовж року |